Retour- en garantiebeleid

Klanttevredenheid en goede serviceverlening zijn een belangrijk fundament bij LifeWise. Het kan uiteraard gebeuren dat je niet tevreden bent over je aankoop en dat je het product wilt retourneren. Het kan daarnaast natuurlijk ook gebeuren dat je een beroep wilt doen op de garantie. Dat is geen enkel probleem en daar helpen we je graag bij. In ons retour- en garantiebeleid leggen we je uit hoe het proces van retourneren en garantie werkt. 

 

Retourbeleid

Je hebt het recht om binnen een termijn van 30 dagen, nadat je het product ontvangen hebt, het product zonder opgave van redenen te retourneren. Vanaf dat moment heb je nogmaals 30 dagen om je product terug te sturen.

Hoe werkt het proces van retourneren?

  1. Melding: Indien je gebruik wilt maken van je recht om een product te retourneren, stuur je ons een melding via service@lifewise.nl met daarin de naam van het product dat je wilt retourneren, het aantal stuks en het ondernummer. 
  2. Retourzending: Na de melding dien je het product zo snel mogelijk, maar binnen 30 dagen, naar ons retouradres op te sturen.  De kosten van het terugzenden zijn voor jouw rekening.

    Retouradres:
    LifeWise
    t.a.v. Afdeling Retouren
    Eisenhowersingel 56
    4587 EW Kloosterzande

  3. Staat van het Product: Retourneer het product met alle geleverde toebehoren en, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele staat en verpakking.
  4. Terugbetaling: Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan jou doorberekenen.

 

Garantiebeleid

Na aankoop van een product heb je 2 jaar volledige LifeWise garantie op je aankoop. Dit omvat reparatie en herstel bij schade of mankementen, eventuele kosteloze vervanging van het product en aanvullende service en dienstverlening vanuit ons als LifeWise.

Hoe werkt het proces van garantie?

  1. Melding: Indien je gebruik wilt maken van je recht op garantie, stuur je ons een melding via service@lifewise.nl met daarin de naam van het product, het ondernummer en een omschrijving van de situatie die zich heeft voorgedaan.  
  2. Beoordeling van de situatie en uitvoering: Wij zullen de situatie beoordelen en in samenspraak met jou als klant tot een gepaste oplossing komen. De tevredenheid van jou als klant staat daarbij altijd voorop.