Veelgestelde vragen

Hoe plaats ik een bestelling?

  1. Selecteer het product / de producten die je wil aanschaffen en voeg deze toe aan je winkelwagen. Dit doe je door op de knop ''Aan winkelwagen toevoegen'' te klikken. Als je twijfelt over een aankoop of nog vragen over onze producten hebt, kun je hierover altijd contact opnemen via service@lifewise.nl.
  2. Controleer je winkelwagen of je het juiste product / de juiste producten hebt geselecteerd en of de hoeveelheid klopt.
  3. Ga naar ''Afrekenen'' en vul vervolgens je gegevens in. Zorg dat alles klopt om vertraging te voorkomen.
  4. Kies een betaalmethode en klik op ''Ga naar betalen'' om het betaalproces af te ronden. Hierna is je aankoop definitief.
  5. Na het plaatsen van je bestelling krijg je een bevestiging per e-mail met de details van je bestelling en de verwachte leverdatum.
  6. Als je vragen hebt, neem dan contact met ons op via service@lifewise.nl

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?

Bij LifeWise kun je op veel manieren betalen, waaronder iDeal (bankoverschrijving), PayPal, CreditCard en met achteraf betalen via Klarna.

Betalen via de website van LifeWise is daarnaast volledig veilig. Wij maken gebruik van geavanceerde beveiliging en versleuteling waardoor je financiële gegevens ten allen tijde beschermd blijven tijdens het betalingsproces.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Indien je na het plaatsen van je bestelling je bestelling wil wijzigen of annuleren, neem dan contact met ons op via service@lifewise.nl. Afhankelijk van de status van je bestelling, zullen we samen met jou kijken hoe we de wijziging of annulering het beste kunnen doorvoeren.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Na het plaatsen van je bestelling, ontvang je een bevestiging van de bestelling per e-mail. Nadat de bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met Track & Trace informatie zodat je de status van je bestelling kan volgen.

Wordt mijn pakket gegarandeerd geleverd op de beloofde leverdatum?

Wij geven het pakket altijd tijdig af bij de bezorgdienst zodat de beloofde levertijd vanuit ons gewaarborgd kan worden. Indien er bij de bezorgdienst calamiteiten optreden, kan de levering in sommige gevallen wat later plaatsvinden. Maar normaliter wordt de beloofde levertijd altijd gewaarborgd en gehaald.

Wat moet ik doen als mijn pakket niet bezorgd is?

Indien je pakket volgens de Track & Trace is geleverd maar je hebt niets ontvangen, neem dan contact met ons op via service@lifewise.nl.

Indien je pakket volgens de Track & Trace informatie geleverd zou moeten worden maar er is niets geleverd door de bezorgdienst controleer dan op een later moment (volgende dag) de status van je Track & Trace informatie. In geval van onduidelijkheden kun je het beste contact met ons opnemen via service@lifewise.nl.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Dit is uiteraard mogelijk. Je kunt je bestelling binnen 30 dagen probleemloos retourneren. Zie hiervoor de pagina ''Retour- en garantiebeleid'' onderaan onze website.

Hoe zit het met garantie?

Na aankoop van een product heb je 2 jaar volledige LifeWise garantie op je aankoop. Dit omvat reparatie en herstel bij schade of mankementen, eventuele kosteloze vervanging van het product en aanvullende service en dienstverlening vanuit ons als LifeWise. Zie verder de pagina ''Retour- en garantiebeleid'' onderaan onze website.